Och, ge zijt zelf ne Cathu.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

8. The Chasing Horde

3 plaatsers

Ga naar beneden

8. The Chasing Horde Empty 8. The Chasing Horde

Bericht van PeterT vr sep 14, 2018 2:10 pm

The Chasing Horde
PeterT
PeterT
Admin

Aantal berichten : 1125
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 38
Woonplaats : Leuven

Terug naar boven Ga naar beneden

8. The Chasing Horde Empty Re: 8. The Chasing Horde

Bericht van Kyron di okt 16, 2018 8:15 pm

Deze vind ik ne lastige... simpelweg om de reden dat dit een korte pauze kan zijn voor iedereen... lang genoeg om instrumenten terug deftig te tunen en eventueel u snel wat op te kuisen...

Toch kunnen we hier veel mee denk ik:
Heksen cirkel..
Als ik Kenny en Peter een cape met kap kunnen dragen (kenny kweet niet of gij zoiets hebt?) en eventueel de sluier herbruiken voor Katrien dan kunnen we met 5 toch al een leuk cirkeltje maken op podium.. elk een attribuut vasthoudende. schedel, poot, rib, ruggending....

Wat ik ook heel cool zie worden is als ik en Kenny "backstage" blijven maar de palm mutes meespelen... dan komt die sound ook door onze amps live wat pretty weird effect gaat maken maar wel cool zo... dus ik en Kenny kunnen het hierboven vermelde niet doen als we dit willen doen.

Ik had al gedacht onze buikdanseressen en andere podium hulpjes te recycleren voor die heksencirkel maar buikdanseressen moeten gereed staan voor kaladesh hierna dus geen optie... indien Robin en Mattias kunnen en willen helpen wat ze allebij willen tot nu toe (afhankelijk datum) dan is dat wel een optie om hen ff in te schakelen. Anderzijds is hun ondersteuning dan ook volledig weg op die moment voor ons backstage.

Aangezien we zelf een zaal huren is de rommel en het opkuisen ook voor ons zelf... Ik zie dan ook niet in waarom Sara geen bloed pentagram op de grond zou kunnen tekenen tussen de mensen?

Heel veel opties hier maar ik wring een beetje met het idee dat wij andere dingen moeten preppen tijdens dit nummer misschien..

Andere meningen?
Kyron
Kyron

Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-06-17
Leeftijd : 31

Terug naar boven Ga naar beneden

8. The Chasing Horde Empty Re: 8. The Chasing Horde

Bericht van Sara di okt 23, 2018 9:49 pm

Iedereen AF, duister -> buikdanseressen komen op
Sara
Sara
Admin

Aantal berichten : 781
Registratiedatum : 26-11-13

https://cathubodua.forumotion.com

Terug naar boven Ga naar beneden

8. The Chasing Horde Empty Re: 8. The Chasing Horde

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum